czwartek, 17 marca 2016

Rozdział 4 ,,Tylko Przyjaźń? "

Od Effie dowiedzieliśmy się nie tylko tego co będziemy robić przez całą naszą podróż do stolicy Panem, ale także tego co będziemy robić jak już do niej dotrzemy. W sumie sama nie miałam wcześniej pojęcia co nas tam czeka. Parada trybutów odbędzie się 2 dnia w okolicach godziny 16. Trybuci  będą mieli 7 dni na obowiązkowe ćwiczenia, takie jak wspinaczka, kamuflaż oraz  sztuki walki. Wywiad z Caesar'em będzie 7 dnia o godzinie 17, każdy z uczestników dostanie po 3 minuty jak co roku. Na pokaz indywidualny 10 dnia stawią się trybuci z 1 do 6 Dystryktu, a 11 dnia trybuci z 7 do 12 Dystryktu. Kolejne 7 dni to czas, jeśli ktoś chce na dalsze ćwiczenia albo na ćwiczenia indywidualne. Ale jeśli trybuci uznają, że nie potrzebują lub nie chcą  się dalej szkolić to ten czas będzie ich prywatnym, mogą siedzieć w tedy na swoim piętrze. W tym roku po raz pierwszy w histori będzie możliwość zadzwonienia do swojej rodziny, ale tylko jeden raz i to tylko na 15 minut.

Przez te 4 dni w pociągu możemy robić co tylko chcemy.

Zaraz musze iść do Peety i porozmawiać z nim trochę na tematy tego co będzie chciał robić tu jak i drugiego tygodnia w Kapitolu. ... . Stoję już pod jego drzwiami i czekam aż mi otworzy,  mam zamiar obejrzeć z nim zaraz dożynki  z innych Dystryktów.

- Peeta chcesz obejrzeć nagrania z dożynek z innych Dystryktów?  - jeśli odpowie że nie to nie mam innego pomysłu.

- Czemu nie.  Tak czy siak będę musiał zobaczyć kto będzie chciał mnie zabić. - widzę smutek na jego twarzy pewnie nawet nie wierzy, że wygra. A przynajmniej się postaram, żeby wygrał. W końcu to mój przyjaciel, a ich nie mam zbyt wielu. Ale czy to tylko mój przyjaciel czy to dla mnie tylko przyjaźń? Od dawna coś do niego czuje, ale nie wiem czy on też czyje coś do mnie i nie mam tu na myśli tylko przyjaźni. Teraz na pewno mu tego nie powiem, nie tak prosto z mostu, tym bardziej że nie umiem dobierać słów.

Jak już będziemy w ośrodku szkoleniowym to zabiorę go na dach i tam się spytam czy jest ktoś ważny w jego życiu czy ma dla kogo wracać, czy tylko dla rodziny czy dla kogoś innego.
TheCapitol1 
Jak wam się podoba 4. Rozdział? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz